Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] Zapadnięcie silnika podczas jazdy.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] Zapadnięcie silnika podczas jazdy.

    Zamieszczone przez szkoda
    zasadniczo się nie psuje i za@#$#dala, ciągle to samo :? :lol:
    i tak trzymać

  • #2
    [O2] Zapadnięcie silnika podczas jazdy.

    Wczoraj spotkało mnie małe nieszczęście :? . Podczas powolnej jazdy ok. 60 km/h nagle dziwnie zaczął pracować silnik, po kilku sek. usłyszałem strzał i poczułem tak jakby całkowicie wyrwało silnik. Po tym incydencie silnik dalej pracował, nie zgasł. Zjechałem od razu na pobocze. Niestety autem nie dało się dalej jechać z powodu zapadnięcia silnika ( ok. 20 cm od strony pasażera ) i uszkodzenia osłony silnika którą szorowało o asfalt.

    Domyślam się, że do takiego nieprzyjemnego zdarzenia doprowadziła uszkodzona/e poduszka/i silnika. Ale to tylko mój domysł. Nie jestem tego pewien.
    * CHRYSLER 300C "SRT8" 6.1 V8 HEMI (450 KM)
    * AUDI A3 Sportback 3.2 V6 (250 KM) "RS3"

    Komentarz


    • #3
      Miales wymienany rozrzad niedawno?
      Jak tak to puscily 3 sruby mocujace lape silnika....
      pozdrawiam

      Diagnostyka i tuning
      hybrydowe wtryski i turbiny
      programy na ulice jak i do sportu

      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
      www.tune-up.pl

      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez rob555
        Jak tak to puscily 3 sruby mocujace lape silnika....
        sugerujesz ewentualną nieumiejętną naprawę :?:
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez szkoda
          Zamieszczone przez rob555
          Jak tak to puscily 3 sruby mocujace lape silnika....
          sugerujesz ewentualną nieumiejętną naprawę :?:
          Przy wymianie rozrządu śruby mocujące łapę do bloku winny być wymienione na nowe i dokręcone odpowiednim momentem.Być może ktoś chciał zaoszczędzić.
          Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

          Komentarz


          • #6
            Octavia2Limited, masz jakieś foto jak to wyglada?
            1.8T AGU L&K

            2.0TDI BKD ELEGANCE

            TOYOTA LAND CRUISER J95

            Komentarz


            • #7
              o kurcze
              Łukasz

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez JanuszSz
                Przy wymianie rozrządu śruby mocujące łapę do bloku winny być wymienione na nowe i dokręcone odpowiednim momentem.Być może ktoś chciał zaoszczędzić.
                Dobrze kolega prawi :wink: Ja miałem to samo. Krótko po wymianie rozrządu poszło mocowanie dwóch śrub. Silnik wisiał na jednej. Zgasł w trakcie jazdy, na szczęscie jechałem bardzo wolno (skrzyżowanie).

                U mnie do zrobienia był ponownie rozrząd plus te śruby. Niestety przy jednej urwało się ucho, a tego podobno nie ma sensu spawać. No i tak jeździłem aż do wypadku jakieś 10 tys km ze strachem że mi silnik wyrżnie o glebę przy 100km/h :lol:

                Komentarz


                • #9
                  ja zmieniałem rozrząd pół roku temu więć bedę musiał sprawdzić jak jest u mnie :shock: nie wiedziałem ze sie wymienia sruby przy wymianie rozrządu :!:
                  miałes szczescie ze tylko 60km/h a nie 200 :!:
                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez piramida
                    nie wiedziałem ze sie wymienia sruby przy wymianie rozrządu :!:
                    też nie wiedziałem.
                    przy wymianie są one odkręcane, czy po prostu taka mniej więcej jest ich trwałość?
                    objaśnijcie z łaski swojej.
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz


                    • #11
                      na dniach bede wymieniał olej to chyba wymienie profilaktycznie, szkoda było by sie zabic,,,,,
                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                      Komentarz


                      • #12
                        Rozrząd miałem wymieniany w ubiegłym roku tuż przed wakacjami. Wczoraj wstawiłem auto do znajomego mechanika i już dziś odebrałem. Przyczyną tego incydentu były 2 śruby mocujące łapę silnika :wink: . Były nie dokręcone i strasznie zużyte. Całe szczęście, że nic poważnego się nie stało i nic się nie uszkodziło.

                        Pozdrawiam i dziękuje za odp.
                        * CHRYSLER 300C "SRT8" 6.1 V8 HEMI (450 KM)
                        * AUDI A3 Sportback 3.2 V6 (250 KM) "RS3"

                        Komentarz


                        • #13
                          Zamieszczone przez piramida
                          na dniach bede wymieniał olej to chyba wymienie profilaktycznie, szkoda było by sie zabic,,,,,
                          Mi po tej całej akcji mechanik polecił abym zlecał sprawdzenie i wymianę tych śrub przy każdej następnej wymianie oleju. Tym bardziej że u mnie zostały efektywnie tylko dwie śruby...

                          Komentarz


                          • #14
                            człowiek uczy sie całe zycie, a potem słyszy sie historie ze auta sie sypią, tuning zabija itp a wystarczy tylko wymienic srubki na nowe
                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez szkoda
                              Zamieszczone przez piramida
                              nie wiedziałem ze sie wymienia sruby przy wymianie rozrządu :!:
                              też nie wiedziałem.
                              przy wymianie są one odkręcane, czy po prostu taka mniej więcej jest ich trwałość?
                              objaśnijcie z łaski swojej.
                              Tłumaczył mi to kiedyś serwisant w ASO Żagiel w Lublinie.Są to śruby,które po dokręceniu odpowiednim momentem "wyciągają"się i przez to same się nie odkręcą.Natomiast po wykręceniu i ponownym wkręceniu tracą swoje właściwości ,luzują się i urywają.
                              Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez JanuszSz
                                Zamieszczone przez szkoda
                                Zamieszczone przez piramida
                                nie wiedziałem ze sie wymienia sruby przy wymianie rozrządu :!:
                                też nie wiedziałem.
                                przy wymianie są one odkręcane, czy po prostu taka mniej więcej jest ich trwałość?
                                objaśnijcie z łaski swojej.
                                Tłumaczył mi to kiedyś serwisant w ASO Żagiel w Lublinie.Są to śruby,które po dokręceniu odpowiednim momentem "wyciągają"się i przez to same się nie odkręcą.Natomiast po wykręceniu i ponownym wkręceniu tracą swoje właściwości ,luzują się i urywają.
                                aaaaaaa, tak, teraz już sobie przypominam, dzięki
                                saport techniczny baj DGW
                                była BKD+DSG '05 120kkm
                                była BXE '08 190kkm
                                no i nie ma :-)

                                Komentarz


                                • #17
                                  Octavia2Limited, odkręciły ci się śruby mocujące łapę do bloku czy do karoserii ?
                                  Łukasz

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Prawdopodobnie od bloku. Ale nie jestem pewien bo nie pytałem konkretnie
                                    * CHRYSLER 300C "SRT8" 6.1 V8 HEMI (450 KM)
                                    * AUDI A3 Sportback 3.2 V6 (250 KM) "RS3"

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      W O2 też są takie śrubki?

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        W O2 też są takie śrubki?
                                        tak
                                        O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Panowie, w ostatni czwartek także miałem incydent związany z opadnięciem silnika. Mam pytanie odnośnie zakupu śrub mocujących łapę silnika do poduszki silnika, ponieważ poprzednie uległy zniszczeniu. Chodzi mi także o śruby mocujące poduszkę do silnika

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Czytam te wasze posty to nie dowierzam , z tego wzgledu pracowałem 8 lat w zawodzie mechanika i niegdy nie spotkałem sie z luzowaniem śrub jescze na dodatek od poduszki mocujacej silnik z podłuznica ... Rozne przypadki czasami sie zdarzały ale w wie
                                            kszosci przypadku było to spowodowane nie dokreceniem jakis tam elementow ...
                                            Jabik23

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              To tak jak ja. Pracowalem 5 lat w skodzie i nigdy nie slyszalem o czyms takim jak to co wyzej. Chlopaki wymieniali rozrzady, te sruby dokrecali bez zadnego momentu, tak jak im w lokciu strzyknelo i final. A dopiero bajka dla mnie jest wymiana tych srub... To sa sruby chyba m12 i naprawde duzo sily potrzeba zeby ja wyciagnac. W dodatku sa wkrecane w stalowy blok. Dla mnie predzej ktos za slabo dokrecil te sruby, przez jakis czas to trzymalo, ale potem sie wyrobily i popekaly... Mysle ze jak by byla konieczna ich wymiana to by byly w kompletach z oryginalnymi rozrzadami tak jak sruby rolek i napinacza.

                                              Pozdrawiam MArcin.
                                              Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                W mojej octavce ścieło dwie śruby łapy silnika,urwane górne ucho łapy,i co ciekawe nie nastąpiło to tuż po wymianie rozrządu,(od wymiany minęło wtedy prawie dwa lata :!: ) :evil:


                                                TAXI 2153 KATOWICE CHYBIE

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  problemy z tymi śrubami zaczęły się jakieś dwa lata temu i dotyczyły 2.0 tdi w VW, jednak usterek z tym związanych było tak dużo iż wprowadzono tzw. TPI na wymianę tych śrub po każdorazowym odkręceniu ich od silnika. teraz śruby wymienia się we wszystkich markach grupy VAG.

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X